...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

معرفی تورهای گردشگری و بلیط های لحظه آخری آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه
...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

معرفی تورهای گردشگری و بلیط های لحظه آخری آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه

اطلاعیه ستاد هماهنگی خدمات سفر برای تعطیلات عید فطر

استان‌هایی را انتخاب کنید که تا به حال ندیده‌اید

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی ایران اسلامی، در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و نزدیکی حلول ماه شوال و عید سعید فطر در اطلاعیه‌ای با ارائه‌ی توصیه‌هایی درباره‌ی چگونگی انجام بهتر سفرهای تابستانه، به مسافران و گردشگران توصیه کرد؛ استان‌ها و مناطقی را انتخاب کنند که تا کنون به آن سفر نکرده‌اند.

http://www.mums.ac.ir/shares/htlv1/htlv1/iran.jpg


در اطلاعیه‌ی شماره یک این ستاد آمده است: «با عنایت به این‌که هموطنان عزیز با پایان ماه مبارک رمضان برای سفرهای تابستانه خود اقدام خواهند کرد، توصیه می‌شود در انتخاب مقصد و زمان سفر خود به گونه‌ای عمل کنند که از طول تعطیلات دو ماهه‌ی باقی مانده‌ی تابستان استفاده کرده و مناطق گردشگری و استان‌هایی را انتخاب کنند که تاکنون به آن سفر نکرده‌اند و با توزیع زمان سفر خود به طول تابستان به خصوص در زمان‌های غیر اوج سفر و به استان‌های کمتر دیده شده موجبات رفاه حال خانواده خود را فراهم آورند.

لازم به ذکر است همه استان‌های کشور با تشکیل ستادهای اجرایی خدمات سفر استانی و شهرستانی امکانات، تمهیدات و برنامه‌های فرهنگی، رفاهی و اقامتی مناسبی را متناسب با ظرفیت و امکانات موجود در استان برای هموطنان عزیز تا پایان تعطیلات تابستان فراهم کرده و ضروری است مسافران و گردشگران عزیز قبل از انتخاب مقصد از کیفیت خدمات و میزان ظرفیت اقامتگاه‌ها و مسیر های دسترسی، اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنند.

با توجه به تعطیلات چندروزه عید سعید فطر، به هموطنان عزیز توصیه می‌شود؛ زمان رفت و برگشت خود را به گونه‌ای مدیریت کنند تا با ترافیک‌های ایام اوج سفر مواجه نشوند و در صورت امکان سفر رفت خود را قبل از شروع تعطیلات و یا سفر بازگشت خود را به روز های بعد از تعطیلات موکول کنند.

به مسافران، گردشگران و زائران گرامی توصیه می‌شود؛ ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک‌های احتمالی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به عمل آورده و از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده‌ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می‌شود خودداری کنند.

همچنین توصیه می‌شود قبل از سفر برای کسب اطلاعات گردشگری و یا اعلام شکایات از خدمات سفر با شماره تلفن 09629 و برای کسب اطلاعات راه‌ها و وضعیت تردد در مسیر سفر با شماره 141 و برای آگاهی از وضعیت آب هوای شهر مقصد و مسیر سفر با شماره 134 تماس یگیرند و برای سفر پیش‌رو برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

ضمنا در این اطلاعیه، ستاد مرکزی از کلیه سازمان‌ها، نهادها و موسسات دولتی و بخش خصوصی و گروه‌های مردمی که در موضوع ارائه خدمات سفر مسؤولیت‌های مختلفی را برعهده دارند خواست تا ضمن آماده‌باش کامل در ارائه خدمات، نسبت به اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران و زائران اقدام لازم را معمول داشته و با استقرار در اماکن و مبادی محل ازدحام هموطنان نسبت به ارائه خدمات لازم اقدام کنند.»

آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.