...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

معرفی تورهای گردشگری و بلیط های لحظه آخری آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه
...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

معرفی تورهای گردشگری و بلیط های لحظه آخری آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه

مکان های توریستی ترکیه

 

ترکیه کشوری هست که مردم برای استفاده از ساحل زیبا و هتل هایی با پیشنهاد های شگفت انگیز آل اینکلوسیو برای صرف تعطیلات خود انتخاب می کنند این سفر شاید آرزوی خیلی از افراد باشد که دوست دارند در یک مکان ثابت اقامت کنند.

اما تعداد زیادی از مردم فراموش می کنند که ترکیه خیلی بیشتر از ساحل های زیبا و امکانات هتل می باشد ترکیه تاریخی بسیار غنی و آثار تاریخی بیشماری دارد که در کنار شگفتی های طبیعی از زمان های باستان کشوری عالی برای مقاصد گردشگری است بنادر قوی و باستانی قدرت اقتصادی این کشور را نشان می دهد و این همه منابع توریستی برای  همه هیجان انگیز است


۱: کلیساها و غارهای از کاپادوکیه

مکان های توریستی ترکیه 


 

کلیساها و غارهای منطقه CappadociaThe از کاپادوکیه در میراث فرهنگی و طبیعی جهانی یونسکو ثبت شده است. این منطقه در آناتولی مرکزی واقع شده است و از کوه های آتشفشانی ساخته شده است. در این کوه ها شهرهای متعددی در دل کوه و یا کاملا زیرزمین وجود دارد. مهمترین کلیساها در غارهای کاپادوکیه می باشد.سازندگان باستانی این غارها می خواستند با ساختن کلیسا در دل کوه به خدا نزدیک تر باشند بنابراین آنها بالاترین مکان در کوه را برای ساخت کلیسا انتخاب کردند داخل این کلیسا ها امن و زیبا سان زیرا از سنگ های کوه ساخته شده و با نقاشی های دیواری و دکوراسیون به خوبی تزئین شده اند . امروز این مکان توریستی و عجیب و غریب برای پیدا کردن کلیساها زیرزمینی خود معروف است اینجا همه در صلح و آرامش زندگی می کنند. از آنجا که این محل در مسیر جاده ابریشم منطقه ای پر از غارتگری و حملات ناراحت کننده دزدان بوده اما کلیساهای در دل کوه همیشه از چشم مسافران پنهان شده و اولین کلیسا در قرن ۷ ساخته شده است

۲: خرابه های Ephesos

 مکان های توریستی ترکیه



خرابه های افسس Ephesos یکی از شهرهای مهم در جهان باستان در این منطقه بود. افسس شهری ساحلی و بندری و فعال بوده است. در طول سالها به دلیل رسوب و تغییرات آب و هوایی از ساحل به مکانی دورتر منتقل شد. در چند کیلومتر دورتر از این شهر باستانی ویرانه ای شامل معبد معروف آرتمیس، که از عجایب هفتگانه جهان باستان است خرابه های معبد به سختی قابل تشخیص است ۱۱۷ ستون هر یک حدود ۱۸ متر ارتفاع در اطراف معبد ساخته شد و کمک کرد تا ظاهری غول پیکر به آن بدهد در دوران باستان معبد علاوه بر این ستون ها با مجسمه نقره ای و نقاشی های پیچیده تزئین شده بود، اما آنها دیگر وجود ندارند در ویرانه های این شهر کتابخانه سلسوس با حدود ۱۲٫۰۰۰ کتیبه و مجسمه ای در ورودی کتابخانه هنوز هم وجود دارد و در شرایط خوب هستند. خرابه های معبد هادریان و تئاتر افسس هم در اینجا موجود است در بالاترین ردیف تئاتر شما می توانید یک نگاه تا ساحل داشته باشید در گذشته حدود۲۱٫۰۰۰ نفر می توانستند در سالن تئاتر بنشینند

۳: پله هایی از کربنات و مواد معدنی در پاموککاله

 مکان های توریستی ترکیه



MineralsThe تراس در پاموککاله یک سایت بزرگ طبیعی است. که در طی هزاران سال از کربنات مواد معدنی و آب ساخته شده است. در سال ۱۹۸۸ اینجا به عنوان میراث فرهنگی جهانی یونسکو شناخته شده .تراس در یک تپه واقع شده و شامل حوضچه های متعدد پر از آب و مواد معدنی کربنات سفید در ترکیب با آب آبی میباشند .آب و مواد معدنی هنوز در حال ساخت حوضچه های جدید هستند. این اشکال مختلف و عجیب و غریب تنها می تواند به دست طبیعت ساخته شود وقتی خورشید در حال درخشیدن است حوضچه سفید روشن و درخشان هستند. زیبایی این سایت گردشگری طبیعی ما را حیرت زده خواهد کرد همچنین ارزش بازدید از این تراس پله ای طبیعی در غروب آفتاب و زمانی که خورشید قرمز دو چندان میشود نقاشی زیبا و طبیعی تمام سفید در رنگهای مختلف قرمز.

۴: مقبره صخره ای در میرار

 مکان های توریستی ترکیه


مقبره صخره ای در میرا محل معروفی برای زیارت است و همچنین محل بسیاری از مقبره های سنگی قابل ملاحظه است. اسقف نیکلاس در میرا به دنیا آمده است . او مردی است که به فقرا و آنهایی که نیازمند هستند کمک کرد. در میرا یک کلیسا به افتخار او ساخته شده است. در برخی از افسانه های او یک مدلی برای بابا نوئل امروزی است. مردم می گویند آرامگاه به صورت خود به خود پروسه های ترمیمی تعجب آور و شگفتی انگیز داشته است بنابراین، اینجا تبدیل به یک مکان زیارتی برای گردشگران شده این مقبره صخره ای از ۴۰۰ سال قبل از میلاد در بین صخره ها و بلای کوه ساخته شده از این محل که به نظر روحی مرده دارد می توان به بهشت رسید مقبره با مجسمه ها و نقاشی تزئین شده است. کسانی که می خواهند به بازدید از مقبره بروند نباید از مکان های بلند بترسند نمای زمین از روی معبد زیبا و دیدنی است

۵: کوه نمرود

 مکان های توریستی ترکیه


کوه نمرود مجسمه ای از نمرود داگی در یک پارک ملی در جنوب شرق ترکیه واقع شده است. محل Thos تاریخ و باور به زندگی را به ارمغان می آورد همه خدایان قدیمی از سنگ ساخته شده اند. برخی از آنها کمی خراب و شکسته شده اند ، برای مثال بعضی از آنها سر و یا پاهای خود را از دست داده اند . اما این کمترین تاثیری در شگفتی این بنا ها ندارد و به راحتی می توان فهمید که دقیقا چقدر بزرگ و غول پیکر است این تپه دارای آرامگاه-پناهگاه ای که توسط king Anthiochus ساخته شده است. علاوه بر مجسمه ها کوه نمایشی بزرگ از طبیعت اطراف و حومه نشان می دهد.

۶: مسجد آبی

 مکان های توریستی ترکیه


مسجد آبی بزرگترین مسجد در استانبول ترکیه است. استانبول یکی از مراکز فرهنگی جهان است و در سال ۲۰۱۰ پایتخت فرهنگی جهان نامگذاری شد. مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد در قرن ۱۷ ساخته شده است. این مسجد دارای تعداد زیادی گنبد و مناره با نمایی زیبا است نام این مسجد از تعداد زیاد کاشی سفید و آبی که داخل مسجد را تزئین نموده گرفته شده و به همین دلیل نور سحر و جادویی زیا در داخل ساختمان مسجد در کنار .باغ و گنبد های زیبا نمایی بسیار چشمگیر ایجاد نموده است، بیش از حد. این مسجد توسط یک مربع از سنگ مرمر سفید احاطه شده است. با وجود گردشگران که به صورت متراکم مسجد را هر روز پر میکنند اما هنوز این مسجد هم به عنوان یک محل برای دعا استفاده می شود. مسجد آبی تنها خانه اسلامی نماز است که تا کنون توسط رئیس کلیسای کاتولیک بازدید شده است. در سال ۲۰۰۶ پاپ از بندیکت شانزدهم از مسجد دیدن کرد.

۷: پل در سراسر بسفر

 مکان های توریستی ترکیه


پل در سراسر BosporusIstanbul بسیاری از مناظر در سراسر بسفر را شامل می شود و روی رودخانه جداکننده اروپا و آسیا است. هنگام عبور از پل می توان گام از یک قاره به قاره دیگر گذاشت. این پل در سراسر بسفر در قرن ۴ قبل از میلاد مسیح ساخته شده است. امروز یک پل مدرن وجود دارد. استانبول تنها شهری در جهان است که در دو قاره ساخته شده است

۸: ویرانه های زانث

 مکان های توریستی ترکیه


ویرانه های شهر زانت Xanthos دارای سابقه رنگارنگی است . زانت شهری مهم در جهان باستان بود و تا به حال از جنگ های متعدد، محاصره های زیاد و فتوحات مختلف جان سالم به در برده امروز خرابه نشان می دهد که زمانی بزرگترین دشمنش بوده. معبد Letoon یکی از مقبره های جالب و پر از اسطوره است. کسانی که افسانه ها و داستان ها را دوسن دارند قطعا باید به این محل مراجعه کنید.


آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه/

پرواز چارتر تهران به سلیمانیه / تاریخ پنجشنبه 29 امرداد 94

پروازهای چارتر تهران به سلیمانیه

 

و سلیمانیه به تهران

 

تاریخ (فردا) پنجشنبه  29  امرداد 94

 

ساعت : 11:00

 

با پروازهای بوئینگ شرکت هواپیمایی کاسپین

 

http://www.shiaupload.ir/images/10182066027794961144.jpg

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: .:.:..:.:.:.:.

** امکان رزرو و خرید بلیط و تور از کلیه نقاط تهران و اقصی نقاط کشور

برای اطلاع از پروازهای سایر روزها با ما تماس بگیرید


برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو و اطلاع از قیمتها با ما تماس بگیرید :

021-55780363 (خط ویژه __ پاسخگویی 9 صبح الی 16)
0935-7876711 (همراه . پاسخگویی 9 صبح الی 24)

آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه /

برای اطلاع از آفرهای لحظه آخری ما را در اینستاگرام دنبال کنید : sabzgasht@


ایران مقصد گردشگری مالزی شد

یک مقام گردشگری مالزی از تعیین ایران به عنوان یک مقصد گردشگری این کشور خبر داد.
 http://www.parsine.com/files/fa/news/1393/9/29/113952_512.jpg
، در حالی که سالانه بیش از 70 هزار ایرانی از مالزی دیدن می کنند و تعداد کمی از مالزیایی ها عازم کشورمان می شوند، مالزی ایران را به عنوان مقصد جدید گردشگری این کشور اعلام کرد.

'فائو تای نینگ' مدیر عامل انجمن تور و آژانس های مسافرتی مالزی (مته) روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که ایران، اندونزی و مکزیک برخی از مقصدهای گردشگری جدید این کشور هستند.

وی که در آستانه برگزاری نمایشگاه گردشگری مالزی موسوم به 'متا' سخن می گفت، اعلام کرد این نمایشگاه، امسال از 13 شهریور به مدت سه روز در مرکز تجارت جهانی پوترا برگزار می شود، اما اعلام نکرد که چه کشورهایی از جمله ایران در نمایشگاه امسال حضور دارند.

برخی شرکت های ایرانی طی سال های گذشته در این نمایشگاه حضور یافته و تلاش کردند برای جذب گردشگر مالزیایی به مقصد ایران اقدام کنند، اما با اعلام ایران به عنوان مقصد گردشگری مالزی این کار تسهیل می شود.

این در حالی است که ایرانیان در سال گذشته میلادی به عنوان دومین گروه پرجمعیت گردشگران مالزی از غرب آسیا شناخته شدند و با 72 هزار و 264 گردشگر حدود 159 میلیون و 476 هزار و 324 دلار درآمد برای دولت مالزی ایجاد کردند.

براساس برخی آمار، ایران سال 2013 میلادی تنها میزبان حدود یکهزار و 200 گردشگر مالزیایی بوده است.

'مجید صفار' کاردار موقت کشورمان در مالزی نیز چندی پیش گفت که سفارت ایران گسترش سفر اتباع مالزی به کشورمان را در دستور کار و پیگیری دارد.

وی با اشاره به تعدد جاذبه های گردشگری در ایران و ثبات و امنیت داخلی در کشورمان، گسترش سفر اتباع مالزی به ایران را در جهت گسترش ارتباطات مردمی و نیز تجاری بین ایران و مالزی مهم دانست و گفت: توسعه گردشگری راه مناسبی برای شناسایی و معرفی ظرفیت های دو کشور است و سفر متقابل گردشگران مالزیایی به ایران به این امر کمک می کند.

وی اظهار امیدواری کرد به کمک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان، ظرفیت های گردشگری ایران در مالزی به اتباع این کشور بیشتر معرفی شود تا از این طریق شاهد جلب بیشتر گردشگران مالزیایی باشیم.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در مالزی نیز چندی پیش از ارایه تسهیلات به مالزیایی ها به منظور انجام سفر ارزان تر به ایران در جهت توسعه صنعت گردشگری در کشور خبر داد.

'علی اکبر ضیایی' رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی نیز معتقد است با توجه به ساختار جمعیتی کشورهای جنوب شرق آسیا که مسلمانان زیادی را در خود جای داده است، باید کار بیشتری برای جذب گردشگران منطقه به ایران انجام شود.


آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه /

رزرواسیون هتل ایساتیس مشهد مقدس

 هتل ایساتیس مشهد

 

ویژه ولادت امام رضا (ع)

 

و روزهای عادی

 

با سرویس دهی عالی و قیمتی مناسب

 

http://www.shiaupload.ir/images/41638847448044278267.jpg

 

 

http://www.shiaupload.ir/images/40399248652262337699.jpg

 

http://www.shiaupload.ir/images/34527751884446064216.jpg

 

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: .:.:..:.:.:.:.

** امکان رزرو و خرید بلیط و تور از کلیه نقاط تهران و اقصی نقاط کشور

برای اطلاع از پروازهای سایر روزها با ما تماس بگیرید


برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو و اطلاع از قیمتها با ما تماس بگیرید :

021-55780363 (خط ویژه __ پاسخگویی 9 صبح الی 16)
0935-7876711 (همراه . پاسخگویی 9 صبح الی 24)

آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه /

برای اطلاع از آفرهای لحظه آخری ما را در اینستاگرام دنبال کنید : sabzgasht@