...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

معرفی تورهای گردشگری و بلیط های لحظه آخری آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه
...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

معرفی تورهای گردشگری و بلیط های لحظه آخری آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه

گردشگری و سفر / قطار مسافربری نخجوان – مشهد راه اندازی شد

قطار مسافربری نخجوان – مشهد روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور محمود واعظی و شاهین مصطفی اف روسای ایرانی و آذری کمیسیون مشترک همکاری ا قتصادی ایران و جمهوری آذربایجان و نیز واسف طالب اف رییس مجلس عالی جمهوری خودمختار نخجوان را اندازی شد .

http://s9.picofile.com/file/8280437718/82366608_71286845.jpg
 محمود واعظی طی سخنانی در این مراسم راه اندازی این قطار را تبریک گفت و افزود: قطار نخجوان – مشهد را می توان قطار دوستی دو کشور نامید .
وی از تصمیم خود و شاهین مصطفی اف رییس آذری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان برای عنایت ویژه در تصمیم گیری ها به نخجوان خبر داد.
واعظی با تاکید بر این که ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با نخجوان قایل نیست، ابراز اطمینان کرد راه اندازی این قطار باعث رونق گردشگری میان دو کشور شود .
رییس مجلس عالی نخجوان، وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان و روسای راه آهن دو کشور نیز در این مراسم طی سخنانی این رخداد را تبریک گفته و بر توسعه مناسبات فیمابین تاکید کردند.
شرکت راه آهن جمهوری آذربایجان روز جمعه گزارش داد: قطار بین المللی سریع السیر در مسیر نخجوان - مشهد و بالعکس 29 دسامبر ( 9 دی جاری) راه اندازی خواهد شد.
قطار مسافربری هر هفته دو بار در روزهای یکشنبه و پنجشنبه از نخجوان از طریق جلفا، تبریز و تهران به مقصد مشهد حرکت خواهد کرد.
برای ایجاد تسهیلات بیشتر مسافران این قطار تجهیزات مدرن در پایانه های نخجوان و جلفا نصب شده است.
مسافران قطار نخجوان – تبریز – تهران – مشهد می توانند بلیت را بصورت آنلاین و همچنین از پایانه های راه آهن تهیه کنند.


http://s9.picofile.com/file/8280437850/139412251248498527351424.jpg


قیمت بلیت در این مسیر یک هزار و 858 کیلومتری از نخجوان تا مشهد 40 فرانک سوییس خواهد بود که مسافران می توانند با ارز ملی دریافت کنند.

قطار مسافربری میان جمهوری خودمختار نخجوان و جمهوری اسلامی ایران براساس توافق نامه امضا شده در ماه فوریه سال جاری میلادی میان کشورمان و جمهوری آذربایجان در تهران، راه اندازی شده است .

آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.