...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

معرفی تورهای گردشگری و بلیط های لحظه آخری آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه
...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

...::: آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه :::...

معرفی تورهای گردشگری و بلیط های لحظه آخری آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه

ویزای ایران و روسیه لغو شد + جزئیات و زمان اجرا

طبق توافق میان مقامات وزارت خارجه روسیه و ایران، صدور روادید طبق شرایط خاصی از سال ۲۰۱۷ لغو خواهد شد.

http://s8.picofile.com/file/8276400184/635851183485210260.jpg

بر اساس گزارشها «یوگنی ایوانف»، رئیس بخش کنسولی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: براساس توافق جدید میان تهران و مسکو که در پنجمین نشست کمیسیون همکاری کنسولی دو کشور بدست آمد،  از این پس گروه‌های گردشگران ۵ تا ۵۰ نفره که قصد سفر بین دو کشور را داشته باشند، برای مدت ۱۵ روز اقامت، نیاز به اخذ ویزا نخواهند داشت.

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از «مایا لومیدز»، رئیس اتحادیه مجریان تور روسیه نوشت: توافق جدید حاصل شده میان ایران و روسیه، موجب افزایش قابل ملاحظه سفر گردشگران میان دو کشور خواهد شد، دقیقا مانند اتفاقی که میان دو کشور چین و روسیه رقم خورد.

«لومیدز» در توضیح این توافق اظهار کرد: گروه‌های توریستی که حداقل پنج نفر باشند، برای سفر به روسیه و بالعکس نیازی به اخذ ویزا نخواهند داشت. البته تنها تعداد محدودی از مجریان تور در دو کشور مجاز به ارائه این تورها هستند و آژانس‌های ارائه‌دهنده این خدمات باید به تائید طرفین برسند.

رئیس اتحادیه مجریان تور روسیه در ادامه افزود: امیدوارم این فرآیند به دموکراسی‌ترین شکل ممکن انجام پذیرد، چراکه هرگونه تسهیل و یا لغو ویزا بین کشورها موجب رونق گردشگری خواهد شد.

وی همچنین به این مسئله اشاره کرد که تعداد گردشگرانی که از ایران به روسیه سفر می‌کنند، طی دو سال اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و توافق بدست آمده برای لغو ویزا، این روند را بهبود خواهد بخشید.

به گفته وی، حضور گردشگران ایرانی در روسیه به لطف راه‌اندازی پروازهای مستقیم به سنت‌پترزبورگ، مسکو و سوچی ۵۰ تا ۷۰ درصد افزایش داشته که این رقم حاکی از علاقه گردشگران ایرانی به روسیه دارد.

پیش‌بینی‌ می‌شود توافق لغو ویزای گردشگری میان ایران و روسیه از سال ۲۰۱۷ اجرایی شود.


آژانس مسافرتی سبز گشت خاورمیانه/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.